Autor Wiadomość
Angela
PostWysłany: Wto 15:44, 01 Maj 2007    Temat postu: Regulamin Dodsvillage

Regulamin forum Dogsvillage :

Wstęp :
Regulamin jest formą umowy zawieranej między Mistrzami Gry (zwanymi dalej MG), Moderatorami (zwanymi dalej Modami), Adminami (określanymi dalej łącznie jako Stuff) i Użytkownikami forum, jak i między sobą nawzajem.
Oświadcza się, że zarejestrowanie się na forum jest równoważne z zaakceptowaniem Regulaminu i w związku z tym osoba rejestrująca się automatycznie staje się Użytkownikiem i jest odpowiedzialna za swoje postępowanie i w razie konieczności będzie ukarana środkami określonym dalej.
Oświadcza się również, iż na czas nieokreślony nie funkcjonuje opcja zmuszająca do samodzielnego zaakceptowania Regulaminu, więc samo zarejestrowanie się jest wiążące.

Regulamin :

I Forum :

1. Odnośnie zmian na forum. Stuff często zasięga opinii Użytkowników w sprawach tyczących aspektów funkcjonowania forum i zachęca do przedstawiania własnych pomysłów i projektów. Jednak oświadcza się, że opinie Użytkowników nas w żaden sposób nie wiążą, a członkowie Stuffu nie muszą też pytać o zgodę podczas wprowadzania niezapowiedzianych zmian.

2. Słowo Adminów jest ostateczne i niepodważalne. Niestosowanie się do zaleceń Adminów będzie karane WARN’ami.

3. Mimo starannej kontroli i moderacji zawartości członkowie Stuffu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności, ani moralnej, ani prawnej, za treści zamieszczone na forum.

4. Spam, flood i tym podobne działania są uznawane za czyny na szkodę forum i będą odpowiednio karane WARN'ami (ostrzeżeniami). Za spam uznaje się pisanie nieadekwatnych treści, zwykle niezgodnymi z tematem. W szczególności dodawanie kolorowych (bądź nie) zwrotów w postach w jakiejkolwiek Sesji. Do komentowania i dowolnych rozmów utworzono odpowiednie działy i tematy (np. "Co tylko przyjdzie do głowy...", "Odnośnie sesji" itp.)

5. Kolorowego tekstu używają tylko Admini, MG i modzi danego działu. Zwykle jest on charakterystyczny dla danego członka Stuffu, więc uprzejmie uprasza się o nie korzystanie z kolorów i o nie wywoływanie zamieszania. Informacja jakiego koloru używa jaki członek Stuffu znajduje się w odpowiednim temacie na Tablicy Ogłoszeń.

6. W dziale " "Inne" Sesje" władzę sprawują Admini i powołani specjalnie do tych sesji Mistrzowie (MGI). MGI zostaje każdy gracz, który w odpowiednim miejscu zgłosi chęć prowadzenia własnej sesji (Admini mają prawo odmowy zaliczenia do grupy MGI). Funkcję tę otrzymuje na czas jej trwania lub do czasu karnego odebrania mu uprawnień. Każdy MGI jest zobowiązany stworzyć trzy tematy zatytułowane nazwą sesji - po jednym w każdym dziale kategorii:
- w dziale "Sesje na silnikach autorskich" należy przedstawić początkowy zarys fabuły
- w dziale "Karty Postaci" należy opisać sposób tworzenia postaci i ilość przewidzianych uczestników sesji,
- w dziale "Komentarze" należy opisać świat, na którym rozgrywa się sesja i niezbędne uczestnikom informacje.
Rozgrywanie sesji leży tylko w gestii MGI i od niego zależy, czy utrzyma pozostałe części silnika, na jakim pracuje świat (w przypadku zapożyczeń).
MGI nie ma prawa nakładać na graczy ostrzeżeń. Wszelkie kary, zarówno w stosunku do graczy, jak i MGI nakłada Admin.

II Użytkownicy :

1. Na forum Krainy obowiązuje Netykieta. Rozumiemy, że każdy jest człowiekiem i czasami czuje potrzebę wyładowania emocji, jednak po pierwsze na forum egzystują inni Użytkownicy, którzy niekoniecznie chcą taką formę ekspresji czytać, bądź oglądać. Po drugie forum nie temu służy, więc nadmierne używanie wulgaryzmów, czy inne nieetyczne zachowanie, bez przekonywującego nas wytłumaczenia, będzie karane WARN’ami.

2. W związku z Netykietą, wyzywanie lub jakiekolwiek obraźliwe zachowanie godzące w innego Użytkownika jest ABSOLUTNIE zabronione i będzie karane WARN'ami z całą surowością.

3. Każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem - jego nieznajomość nie zwalnia z odpowiedzialności!

phpBB © 2001,2002 phpBB Group